Зали очікування у міжнародному аеропорту Велана були перебудовані з урахуванням сучасних потреб. Повна трансформація залів очікування з погляду інфраструктури та послуг дозволила залам виділитися серед своїх пропозицій. Зали очікування тепер знаходяться у віданні компанії Maldives Airports Company Ltd, яка також є оператором міжнародного аеропорту Велана.


Після прильоту та вильоту з Мальдівських островів, після або перед довгим очікуванням польоту тепер є місце, де ви можете комфортно відпочити, поки для вас виконуються формальності. CIP послуги були створені для тих, хто прагне ідеальне розкішне обслуговування. Представницький лаундж Maamahi з місткістю 75 осіб – це чудово спроектований лаундж із сучасними зручностями, що створює розслаблюючу та заспокійливу атмосферу, яка пропонує вам ідеальне місце для вашого комфорту.
CIP послуги на приліт
– Супровід до зали CIP на автомобілі. Якщо повітряне судно припарковане далеко від терміналу CIP, всі пасажири, що забронювали послуги CIP, будуть доставлені в зал очікування безпосередньо на окремому автомобілі. Зручний загальний автомобіль буде надано у випадку, якщо більше однієї сторони забронювали послугу CIP на той самий рейс;
– Допомога у міграційних процедурах;
– Оформлення багажу на стрічці та доставка до зазначеного морського/наземного транспорту після перевірки багажу пасажиром;
– Зберігання багажу;
– Супровід гостя до призначеного транспорту;
– Безкоштовні закуски (кава, чай, сік, закуски, гаряча їжа тощо);
– Безкоштовний Wi-Fi.
Примітка: У разі поганої погоди співробітники данної послуги зустрінуть пасажирів біля виходу на посадку з іменною табличкою.
CIP послуги на виліт
– Допомога в отриманні багажу та проходження реєстрації;
– Допомога у міграційних формальностях;
– Супровід до повітряного судна на CIP- автомобілі, якщо повітряне судно припарковане далеко від CIP- залу: пряма посадка із зали на CIP-автомобілі. Зручний загальний автомобіль буде надано у випадку, якщо більше однієї сторони забронювали послугу CIP на той самий рейс.
Надання першої допомоги у надзвичайній ситуації (швидка допомога, інвалідне крісло та ноші): усі витрати на надання першої допомоги оплачуються пасажиром;
– Зберігання багажу;
– Безкоштовні закуски (кава, чай, сік, закуски, гаряча їжа тощо);
– Безкоштовний Wi-Fi.
Міні-магазин безмитної торгівлі у залі очікування: Пасажир може пройти до основних магазинів безмитної торгівлі після реєстрації та імміграційного контролю у супроводі нашого персоналу, якщо між стандартним часом посадки на рейс та імміграційним контролем є вільний час.
Вартість послуги
Вартість послуги СІР складає 250 $ / нетто за кожного туриста старше 2-х років за кожні 3 години








Maamahi Executive Lounge